Tuesday 15 September 2015

Orienteerumine: Pawtuckaway State Park, Nottingham, NH

Vahelduseks üks raport USA orienteerumisürituselt.

New Hampshire'i osariigis, meist u 1:20 autosõidu kaugusel toimus kahepäevane orienterumisvõistlus, mille programmis oli muu hulgas ka kanuu-orienteerumine ja “Wicked Hard Night-O”. Ma osalesin ainult teise päeva tava-O-l. Radu oli valida palju, ma võtsin u 7,5 km-se.

Maastik oli väga lahe. Ma olen orienteerunud Põhja-Eestis, Belgias, Prantsusmaal ja Soomes (a näiteks Lõuna-Eestis mitte kunagi, kui rogaini mitte arvestada) ja see oli mingi selline Fontainebleu metsa ja Soome vahepealset. Kohati vägevad majasuurusd kaljurahnud, ja palju. Siledat maad praktiliselt polnud. Mets oli isenesest selline "valge", nagu kaardilt näha -- alustaimestikku eriti ei ole, u nagu Eesti mets peale lume sulamist. Nime järgi võiks öelda, et tegemist on indiaanlaste maavaldusega, ja indiaanlast nägin orienteerumas ka. Aga need indukad on ju salakavalad, ikka oli nii, et minust jäi ta punkti kaarti vaatama, aga järgmises oli ikka enne mind.

Üldiselt sportlikkus mõttes läks kesiselt, teise punkti jõudmiseks läks 48 minutit, ja kokku peaaegu 2 tundi. Mikroreljeef ja kaljukobarad pole mu tugevamaid külgi. Aga muidu oli üks suuremaid orienteerumiselamusi üldse.


2 comments:

  1. Kaart on päris "vanamoeline", aga ilmselt piisavalt täpne. Või siiski mitte kui 48 minutit tiirutama pidid? :) Päris lahedalt tehniline tundub, teid praktiliselt pole. Oled ikka heasse kotha sattunud.

    ReplyDelete
  2. Ma "ei saanud kaardiga kontakti¨ -- esimesse jooksin kõvasti üle ja hakkasin seal lappama. Teises ajas juhtme kokku sinisega märgitud järv, mis tegelikult oli kinni kasvanud.

    ReplyDelete