Monday 14 September 2009

Kalal

Nädalavahetusel sai 2x kalal käidud. Laupäeval järve ääres (Ruuhijärvi ja Suolikas Nuuksio looduskaitseala piiri peal) ja pühapäeval mere ääres (Linlo saarel, mis on tegelikult peaaegu selline poolsaare moodi saar, s.t. sinna läheb sillake). Mõlemasse on minu maja eest umbes 35 km.


Suuremalt

Mõned pildid järve äärest:









Ja mere äärest:



Nagu piltide pealt ilmselt näha on, kala me ei saanud, küll aga kohutavas koguses puravikke ja kukeseeni, mida oli nii palju, et isegi ei tulnud meelde pilti teha.

10 comments:

  1. Et miks just kalal? Käisite.

    ReplyDelete
  2. Kalal on tore käia, eriti kui kala saab. Tegelt ma ei saa eriti küsimusest aru. Et miks just kalal, mitte jahil?

    ReplyDelete
  3. Just! Või romurallil? Deltaplaanimas?
    See küsimus lihtsast väljendas mu üllatust, et kuidas (missuguse emotsiooni ajel) te äkki kalale sattusite... Tavaliselt sõidate rattaga, joote veinikest, serveerite põnevat rooga... Või paned üles mõne orienteerumiskaardi (juba ootan järgmist!)...

    ReplyDelete
  4. No tegelikult mulle meeldib väga kalal käia. See on selline kummaline rahu ja pinge sümbioos. Eestis on paraku tavaliselt nii (vähemalt minul), et kalal käies ei saa ühtegi kala. Rahvas räägib, et siin kandis pidi rohkem olema. Ja sügis on käes ka ja haug peaks võtma hakkama. Nii et varsti kavatsen jälle proovida.

    ReplyDelete
  5. Aga kas te öösel ka proovite? Meie naabrimees Kolja käib öösiti Emajõel "nalim'i" püüdmas ja päeval magab. Huvitava kokkusattumusena tähendab see sõna nii lutsukala kui ka viina pudelist väljakallamist. Viimane on ka tähtis osa tema elust.

    ReplyDelete
  6. Päris öösel ei proovinud, ma pole kindel kas haugi päris öösel püütakse, kuigi mingeid helendavaid lante vist müüakse küll.

    ReplyDelete
  7. Riinul on ka mingi kalalkäimise jutt tekkinud. Et tahab kalale minna. MIna olen ka umbes ühe või kaks korda elus kalal käinud... kunagi ammu... noorte bioloogipoistega :)

    ReplyDelete
  8. Kuulge, juba on detsember... No pange mõni pilt ülesse! Tahaks nii väga kommida...

    ReplyDelete
  9. vabandust, mu eelmine kommentaar oli seotud vanas materjalis kinni järjehoidjaga, mis ei viinud mind uute huvitavate piltide juurde...

    ReplyDelete
  10. nojah, aga ma selle kommentaari peale paningi uued pildid üles :)

    ReplyDelete